سفارش تبلیغ
صبا ویژن


فراق...
 

یا مهدی


روزهای فراق بس است...


دیگر آفتاب دلم طلوع نمی کند...




کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


شبی با آقا

در آغاز جنگ شبی در پایگاه هوایی دزفول با مقام معظم رهبری جلسه داشتیم .حدود ساعت 12 شب بود که جلسه تمام شد از سنگری که جلسه در آن بود بیرون آمدیم، همه جا تاریک بود به طوری که هیچ چیز دیده نمی‌شد با دردسر زیاد کفشهایمان را پیدا کردیم و به اتفاق مقام معظم رهبری در محوطه تاریک پادگان به راه افتادیم هیچ روشنایی دیده نمی‌شد تا به طرف آن حرکت کنیم از یک طرف مواظب بودیم که در چاله و گودالی نیفتیم و از طرف دیگر به دنبال نوری بودیم که به طرف آن برویم بالاخره به یک ساختمان رسیدیم، سالن بزرگی بود که گروهی از رزمندگان در آنجا خوابیده بودند من و «آقا» گشتیم و از گوشه‌ای پتویی پیدا کردیم و در میان بچه‌ها خوابیدیم.


منبع: کتاب خورشیددرجبهه



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


سر کلاس شهدا

به نام خدا


 

دشمن باید بداند و این تجربه را کسب کرده باشد که هر توطئه‌ای را که علیه انقلاب طرح‌ریزی کند، امت بیدار و آگاه با پیروی از رهبر عزیز، آن را خنثی خواهد کرد. آینده جنگ هم کاملاً روشن است که پیروزی نصیب رزمندگان اسلام خواهد شد و هیچگاه، ما نخواهیم گذاشت که خون شهیدانمان هدر رود. اگر امروز به انقلاب ما خدشه وارد شود، بدانید که به مسلمانان جهان خدشه وارد شده است، به آن‌ها آسیب رسیده است و اگر به انقلاب ما رونق داده شد، آن‌ها پیروز شده‌اند.

سردار شهید محمود کاوه



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


تصاویری از دلاورمردان رزمندگان حزب الله لبنان

رزمندگان حزب الله لبنان 3

رزمندگان حزب الله لبنان 2 رزمندگان حزب الله لبنان 5 رزمندگان حزب الله لبنان 6 رزمندگان حزب الله لبنان 7


کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


بیداری اسلامی

 

بسم الله قاسم الجبارین



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


تأمل...

 

اگر انسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ هستند،
خود از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند،
دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد.
"شهید سید مرتضی آوینی"


کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


اللهم ارزقنی...
                                  

 

از روی شیطان شرمسارم...

که حتی او در کار خود استوار است

و این ناچیز نا استوار

"شهید مهدی باکری"

اللهم ارزقنی حبک و حب من یحبک و العمل الذی یبلغنی الی حبک و اجعل حبک احب الاشیاء الی



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


تفاوت
تفاوت!
بسم الله الرحمن الرحیم
--------------------------------------------------
پشت میدون مین چند نفر داوطلب رفتند
معبر باز کنن یکیشون برگشت فکر کردم
ترسیده

پوتیناشو داد بهم گفت تازه از تدارکات گرفتم
حیفه
پا برهنه رفت
---------------------------------------------------
(به یاد سه هزار میلیارد اختلاس از بیت المال(
 

 



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


بسیج چیست ؟ و بسیجی کیست ؟
         

 


 


بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد و بسیجی شاخ برگ درختیست که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد و بسیجی بر بالای آن حدیث عشق را سروده است .

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


نامه ای به برادر شهیدم
 


 


برادر شهیدم سلام


حالت خوب است؟ حتما جوابت این است که اگر شما بگذارید ، اما نه تو که   “عند ربهم یرزقون  ”ی با این شرایط حتما حالت خوب است .   “  خوشا به‌حالتان “این چند کلمه را خیلی اوقات خطاب به شماها به‌کار می‌برم، نه به‌خاطر اینکه "شهید" هستید و عند ربهم یرزقون‌ید، بلکه به‌خاطر اینکه "وظیفه"تان را به درستی تشخیص دادید و به هدفتان رسیدید. این روزها فقط به دنبال سنگ صبوری میگردم تا حرف دلم را به آن بزنم ، بهتر از تو کسی را پیدا نکردم . من را میشناسی؟ چند باری به گلزار آمده ام به مزارت سر زده ام اگر به جا نیاوردی  مهم نیست همین که من تو را میشناسم کافی است ! من تو را خوب میشناسم ! من تو را از فیلم های حاتمی کیا و ملاقلی پور و اخیرا هم دهنمکی شناخته ام به نظرت این شناخت کافی است ؟ میخواستم بیشتر بشناسمت کتاب خواندم ، پای صحبت هم رزمانت نشستم سر تا پای وجودم گوش شده بود اما انگار حرف تازه ای برای زدن نداشتند حرفهایشان به دل نمینشست باز هم نشناختم . بگذریم خبرهایی برایت دارم این روزها همه جا حرف از شما هاست نیستید ببینید از نام ونشان شما که میخواستید بی نام و نشان بروید چه استفاده ها که نمیکنند،.تو نیستی که ببینی بعضی همرزمانت ، تو و دوستان شهیدت را فراموش کرده اند و کسانی مدعی حمایت از شما شدند که بویی از معرفت شماها نبرده اند .


تو نیستی که ببینی این روزها ،از دید بعضی ها  صحبت کردن از  شما و زنده نگهداشتن یاد و نام شما  مرده پرستی است .
چرا میگویم نیستی که ببینی … وای برمن . میدانم که هستی و میبینی . شکی نیست . این روزها سخت به دنبالت میگردم ولی هرچه بیشتر میگردم کمتر پیدایت میکنم ، چطور پیدایت کنم ؟ شلمچه امده ام ، فکه ، دوکوهه ، شرهانی ، چزابه و ... هرکس تو را جوری دیده بود و من فقط گاهی احساست میکردم اما هنوز نشناختمت .


برادرم ، زمانی که برای اولین بار گام در سرزمین عشق وشهادت گذاشتم ، بارها و بارها میگفتم که کاش که این فاصله را کم کنی . . . کاش که این فاصله را کم کنی . . . و خوب میدانی که چه میخواستم .


دیگر فیلم های دفاع مقدس را نمیبینم چون هرچه بیشتر میبینم از شمادورتر میشوم ملاقلی پور که دیگر نیست فیلم های دهنمکی را هم نمی پسندم حاتمی کیا هم که میگوید دیگر نمیشود در حوزه ی دفاع مقدس فیلم ساخت .دیگر حاتمی کیا را هم نمیشناسم .


برادرم سلامم را به سید شهیدان اهل قلم برسان و بگو نمیدانم اگر روایت فتحت نبود معلوم نبود ما الان باید چه میکردیم سلامم را به چمران برسان و بگو که هنوز هم نقاشی ها و نوشته هایش برایم هزار حرف نگفته دارد سلامم را به باکری برسان و بگو این روزها بعضی سر خونت که با عشق و ایمان فدای امام کردی طلب کارند سلامم را به همت برسان و بگو دوست دارم دنیا را از دریچه ش چشمان او ببینم سلامم را به خرازی برسان و بگو به داد ما نمیرسی همشهری ؟ بیشتر هوایم را داشته باش که سخت محتاجم به همه سلام برسان و بگو به داد ما جوانها برسید مگر ما جوانان همان وطنی که برایش جانتان را دادید نیستیم ؟ بگو اینجا همه مرده اند شما باید کاری کنید. راستی آقا اینجا بسیار غریب است بسیار برایش دعا کنید .



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


<      1   2   3   4   5   >>   >